Skip to content

Marketing direct

De ce marketing direct ?

Marketingul direct va ajuta sa comunicati direct la tinta, beneficiind de urmatoarele avantaje:

  • realizati o comunicare personalizata, de tip dialog, ce va permite o adaptare fina la dorintele clientilor dumneavoastra;
  • este cel mai selectiv tip de comunicare, permitand o segmentare extrem de fina si precisa a pietei;
  • prin marketing direct puteti vinde oriunde si oricui;
  • este cel mai eficient instrument de fidelizare al clientilor dumneavoastra;
  • este un mijloc de publicitate care nu presupune din partea dumneavoastra investitii financiare foarte mari;
  • puteti calcula precis eficienta campaniei dumneavoastra, prin masurarea exacta atat a cheltuielilor dar mai ales a rezultatelor.
  • in timp ce publicitatea traditionala se adreseaza unui public larg, fara un raspuns direct, marketingul direct se indreapta direct catre persoanele cu cel mai mare potential de a raspunde, realizandu-se astfel  o selectionare stricta a persoanelor/firmelor targetate;
  • marketingul direct este axat pe vanzarea produsului, pe obtinerea de rezultate palpabile, nu pe construirea imaginii, a brand-ului, acestea fiind specifice publicitatii clasice;
  • scopul oricarei campanii de marketing direct ramane de a aduce un profit final si de a consolida o relatie pe termen lung cu clientul, putandu-se obtine o evaluare exacta a rezultatelor la orice moment al desfasurarii campaniei;

Cand e bine sa desfasuram o campanie de marketing direct:

  • la lansarea unui produs/serviciu nou sau a unei promotii la un anumit produs/serviciu
  • cand compania doreste sa se faca cunoscuta pe piata tinta, si are nevoie de rezultate concrete care pot fi cuantificate
  • cand doreste o abordare directa, personalizata a publicului tinta
  • canddoreste sa demareze o campanie de fidelizare a clientilor sai

SERVICII DE MARKETING DIRECT

 Planul de marketing – este un document prin care sunt directionate activitatile de marketing si resursele unei întreprinderi, în vederea stabilirii si realizarii obiectivelor de marketing, în concordanta cu misiunea ei. Reprezinta materializarea procesului planificarii de marketing si, în acelasi timp, constituie cea mai importanta componenta a planului de afaceri, alaturi de planurile de cercetare-dezvoltare, aprovizionare, productie, personal si financiar, elaborate ulterior, pe baza obiectivelor si a strategiilor lui, de catre compartimetele corespunzatoare.
Planul de marketing reprezinta instrumentul de control al managerului cu privire la stadiul realizarii planului de afaceri al întreprinderii.

Call-Center – Trebuie sa dati telefoane? O putem face noi in locul dvs. sau a agentilor dvs. Avem oameni specializati in contactul telefonic, astfel vom obtine pentru angajatii dvs. care activeaza in vanzari, intalnirile cu potentialii clienti. Dumneavoastra veti decide numarul intalnirilor zilnice pe care le doriti a fi stabilite. In acest sens veti primi din partea noastra un raport zilnic.

Serviciile desfasurate intr-un call-center pot lua urmatoarele forme:

– in-bound: serviciul in care consumatorul suna si comanda, cere informati…deci firma preia apelurile din exterior;
– out-bound: contactarea telefonica a consumatorilor de catre telemarketeri; de obicei se realizeaza pentru obtinerea unui raspuns/impresii finale din partea clientilor, in urma unei campanii de promovare ce contine si alte medii;
– voice messages: apeleaza la tehnologii speciale prin intermediul carora se trimit automat mesaje vocale catre persoanele din target; in acest caz nu mai este nevoie de operatori umani, mesajul fiind transmis cu ajutorul unui robot.

Creare baza de date – Cream baze de date dintr-o multitudine de surse: facturi, bonuri, expozitii, cupoane, mailing,etc. Am invatat sa o facem bine si cu costuri reduse. Iesiti chiar mai ieftin decat daca ati pune un om din firma dumneavoastra sa faca acest lucru.
Avantaje:

  • o caracteristica definitorie a marketingului direct o reprezinta comunicarea personalizata cu publicul tinta; ori acest lucru nu se poate realiza fara detinerea de informatii cu privire la nume, adresa si alte elemente care sa contureze un profil cat mai coerent al persoanelor/firmelor vizate.
  • bazele de date reprezinta un element de referinta pentru marketing direct, care orienteaza intregul mers al comunicarii;
  •  cu ajutorul lor se pot afla informatii complexe despre target, despre concurenta si despre diverse evenimente la care acestia participa;  
  •  prin intermediul bazelor de date, care cuprind informatii despre persoane/firme din strainatate, promovarea unui produs/serviciu se poate realiza fara limite geografice;

Realizare de pagini web – site-ul web este o investitie, nu o cheltuiala, pentru ca daca este bine facut, aduce clienti noi.
Avantaje:

  • o imagine clara a firmei;
  • punerea in evidenta a informatiilor si delimitarea acestora;
  • optimizare grafica si html;
  • realizarea unei forme eficiente de reclama.

Creatie publicitara:

  • cataloage, mape, brosuri, pliante, felicitari, foi cu antet, plicuri personalizate;
  • realizare banner-e online de diferite marimi.
  • design newsletter-e
  • site layout design

Publicitatea prin posta:

Publicitatea online ( e-mailing) – promovarea afacerii dvs. prin intermediul internetului.

  • este modalitatea cea mai usor de utilizat, permitand schimbari si actualizari rapide ale informatiei;
  •  permite o masurare exacta a numarului de click-uri date pe informatia postata;
  •  exista, insa, riscul ridicat ca mesajul sa nu fie citit. Un rol important il joaca aici mesajul transmis, acesta stand la baza deciziei de a deschide mesajul sau nu;
  • din ce in ce mai multe firme apeleaza la aceasta modalitate de comunicare, astfel ca numarul crescut de mesaje primite de un singur utilizator al internetului poate aparea abuziv;
  • este cel mai ieftin si mai rapid mod de comunicare.     

Sampling – distribuirea, in interesul dumneavoastra, a esantioanelor de produse cu explicarea caracteristicilor acestora, avantajele clientului, detalii referitoare la modul de utilizare, garantie, oferte de pret etc.
Avantaje:

  • prezentarea produselor la locul vanzarii;
  • posibilitatea testarii produselor oferite;
  • informarea detaliata a clientului

Drop Mailing – Cu ajutorul nostru, pliantele publicitare ajung exact unde va doriti: in cutiile postale, intersectii sau supermarket-uri.

Avantaje:

  • comunicare mai ieftina decat prin posta;
  • difuzarea de esantioane
  • permite livrarea unor pachete informationale complexe, printr-un sistem flexibil si costuri reduse;
  • poate genera rezultate foarte bune, insa ele depind in mare masura de mesajul trimis, de modalitatea de prezentare a ofertei, deci de eficienta campaniei.
  • raspunsurile la o astfel de campanie pot fi concretizate atat prin vanzari, cat si prin castigarea de notorietatea de catre firma care initiaza campania;

Direct  mailing – Atunci cand trebuie sa trimiteti un numar foarte mare de oferte, s-ar putea sa aveti probleme. Noi avem oameni si solutii care va pot rezolva aceasta problema.
Avantaje:

  • obtinerea unei eficiente imediate si a unor rezultate masurabile.
  • include toate formele de promovare a unui produs/serviciu (scrisori, cataloage, brosuri, pliante..) care utilizeaza ca mijloc de comunicare posta, cu raspuns direct;
  •  scrisoarea este cel mai folosit mod de promovare in direct mailing , care aduce si cele mai mari rezultate, permitand totodata controlul cantitatii de scrisori trimise, precum si controlul costurilor investite;
  •  reprezinta modalitatea cea mai subtila de comunicare, rezultatele putand fi masurate si evaluate cu usurinta;
  •  permite targetarea stricta a grupului de potentiali clienti, prin personalizare;
  • prezinta o mare capacitate de personalizare, fiind, in acelasi timp, un procedeu foarte flexibil si selectiv;