1. Curs de perfectionare Inspector Resurse Umane – Inscriere curs

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

    • – Oferim: suport de curs pe CD
    • – Durata: 50 h
    – Conditii minime pentru inscriere: Diploma de Bacalaureat
  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu.

    La finalul programului, cursantii vor dabandi competente in:
    – Protectia muncii / Planificarea activitatii proprii si lucrul in echipa
    – Recrutarea si selectia personalului / Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
    – Legislatia muncii / Regulamentul Intern si Fisa postului
    – Intocmirea statului de plata pentru salariati
    – Administrarea bazei de date a salariatilor-REVISAL
    – Protectia maternitatii la locul de munca
    – Munca prin agent de munca temporara
    – Intocmirea dosarului de pensionare
    – Contractul colectiv de munca
    – Activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri
    – Acordarea de consultata de specialitate privind problemele de personal

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    OFERIM GRATUIT, suplimentar:
    1. codul muncii comentat, actualizat!
    2. consultanta gratuita PERMANENTA (chiar si dupa finalizarea cursului) pentru solutionarea de spete legate de relatiile de munca!
    3. acces in grupul de discutii specifice HR, Inspectori de Resurse Umane din Romania (https://www.facebook.com/groups/1736049806715984/) pe Facebook, in cadrul caruia se aduc in discutie teme legate de legislatia muncii, modificari legislative, etc!

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

2. Curs de perfectionare Manager Resurse Umane

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

    • – Oferim: suport de curs pe CD
    • – Durata: 40 h
    – Conditii minime pentru inscriere: Diploma de Bacalaureat
  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Consilierea celorlalti manageri in probleme de resurse umane
    – Coordonarea desfasurarii activitatilor de resurse umane
    – Coordonarea elaborarii politicilor si programelor de resurse umane
    – Coordonarea personalului din departamentul de resurse umane
    – Elaborarea strategiei de resurse umane
    – Monitorizarea costurilor de personal
    – Monitorizarea sistemului de relatii de munca al organizatiei
    – Organizarea activitatii departamentului de resurse umane
    – Reprezentarea compartimentului de resurse umane

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

3. Curs de Formator

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

    • – Oferim: suport de curs pe CD
    • – Durata: 30 h
    • – Conditii minime pentru inscriere: Studii superioare
  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Modalitati de pregatire a formarii
    – Realizarea activitatii de formare
    – Aplicarea metodelor si tehnicilor de instruire
    – Evaluarea participantilor

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunoastere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

4. Curs de specializare Responsabil de Mediu (include modul de Management al Deseurilor)

Program de formare profesionala organizat in conformitate cu OUG 195/2005 Art. 94, lit.d), cara prevede obligativitatea persoanelor juridice care desfasoara activitati cu impact semnificativ asupra mediului de a organiza structuri specializate pentru protectia mediului si Legea 211/2011 privind Managementul Deseurilor. Cursul se adreseaza agentilor economici care genereaza deseuri. In conformitate cu prevederile Legii nr.211/25.11.2011, art. 22, alin.3, producatorii de deseuri persoane juridice autorizate din punct de vedere al protectiei mediului pentru efectuarea operatiunilor de colectare si transport deseuri au obligatia sa desemneze o persoana care sa asigure indeplinirea obligatiilor prevazute de prezenta lege.

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 40 h
Conditii minime pentru inscriere: Studii Medii

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei, Ministerului Mediului si Padurilor si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu.

    Cursul se adreseaza responsabililor de mediu/responsabili in gestiunea deseurilor din cadrul agentilor economici detinatori/producatori de deseuri, comercianti si operatori din domeniul colectarii si transportului deseurilor, care nu au fost instruiti in domeniul gestiunii deseurilor, inclusiv a deseurilor periculoase, ca urmare a absolvirii unor cursuri de specialitate.

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitae nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana responsabila de Mediu din cadrul companiei in care lucrati
    – In cadrul acestui curs este inclus si Modulul de Gestiune a Deseurilor – Modul obligatoriu conf Legii 211/2011

    Beneficii:
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Cunoasterea si aplicarea procedurilor pentru obtinerea actelor de reglementare a activitatii din punct de vedere al protectiei mediulu
    – Elaborarea programului de monitorizare a surselor de poluare pe factori de mediu
    – Cunoasterea si aplicarea normelor in domeniul Managementului Deseurilor
    – Elaborarea programului de Management de Mediu
    – Aplicarea criteriilor de clasificare a substantelor chimice periculoase si intocmirea unei fise tehnice de securitate
    – Cunoasterea importantei protejarii naturii si a biodiversitatii
    – Intocmirea documentatiei pentru Sistemul de Management al Calitatii
    – Analiza si intocmirea documentatiei pentru Sistemul de Management de Mediu
    – Aplicarea prevederilor legale referitoare la Securitatea si Sanatatea in Munca

5. Cursuri Protectia Muncii

Cursuri acreditate de Min. Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si Min. Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului!

a) Inspector in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca
Durata: 40 h
Oferim: suport de curs pe CD
Conditii minime pentru inscriere: studii in invatamantul liceal

b) Specialist in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca
Durata: 80 h
Oferim: suport de curs pe CD
Conditii minime pentru inscriere : studii in invatamantul LICEAL, POSTLICEAL in profil TEHNIC sau studii SUPERIOARE TEHNICE
(Automatica si calculatoare- IT, Inginerie: – electronica, telecomunicatii, electrica, constructii, arhitectura, mediu, instalatii, constructii de masini, mecanica, robotica, mecatronica, textile pielarie, management industrial, chimica). 

  • a)Inspector in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca
    Durata: 40 h
    Oferim: suport de curs pe CD
    Conditii minime pentru inscriere: studii in invatamantul liceal

    Competente Inspector SSM – 40h:
    – Comunicarea interactiva la locul de munca
    – Lucrul in echipa, Comitetul de securitate si sanatate in munca
    – Planificarea activitatii proprii
    – Dezvoltarea profesionala, bune practici in domeniul securitatii si sanatatii in munca
    – Organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca
    – Asigurarea semnalizarii de securitate si sanatate in munca
    – Instruirea personalului pe probleme de securitate si sanatate in munca
    – Asigurarea echipamentului individual de protectie
    – Prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate si securitate in munca a lucratorilor, cercetarea accidentelor de munca cu incapacitate temporara de munca
    – Monitorizarea activitatii de securitate si sanatate in munca, coordonarea activitatilor de interventie in cazuri de pericol grav si iminent

    b)Specialist in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca
    Durata: 80 h
    Oferim: suport de curs pe CD
    Conditii minime pentru inscriere : studii in invatamantul LICEAL, POSTLICEAL in profil TEHNIC sau studii SUPERIOARE TEHNICE
    (Automatica si calculatoare- IT, Inginerie: – electronica, telecomunicatii, electrica, constructii, arhitectura, mediu, instalatii, constructii de masini, mecanica, robotica, mecatronica, textile pielarie, management industrial, chimica).

    Competente Specialist SSM – 80h:
    – Comunicarea interactiva la locul de munca
    – Munca in echipa
    – Planificarea activitatii de SSM
    – Dezvoltarea profesionala
    – Organizarea activitatii de securitatea si sanatatea in munca
    – Asigurarea semnalizarii de securitatea si sanatate in munca
    – Instruirea personalului pe probleme de securitate si sanatatea in munca
    – Asigurarea echipamentului individual de protectie/lucru
    – Prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a personalului
    – Investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si a imbolnavirilor
    – Monitorizarea activitatii de protectie a muncii
    – Coordonarea activitatilor de interventie in cazuri de necesitate

    Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu.

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

6. Curs Manager de Proiect

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 50 h
Conditii minime pentru inscriere: Studii Superioare

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei, Ministerului Mediului si Padurilor si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu. Lectorii nostri sunt practicieni in domeniul managementului de proiect pe diferite domenii, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    Cursul se adreseaza oricarei persoane dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostinte si dobandirea de abilitati care sa ii permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a propriei activitati; membrilor din cadrul diferitelor echipe de proiect; reprezentantilor din cadrul administratiilor publice sau ai organizatiilor non-guvernamentale; managerilor din diferite companii nationale si multinationale!

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitate nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana calificata in domeniul managementului de proiect

    Beneficii:
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Intelegerea conceptului de management de proiect si utilizarea corecta a acestuia;
    – Utilizarea instrumentelor specifice managementului de proiect in activitatea profesionala (Grafice, Diagrame, Fise de lucru/monitorizare, Ciclul de proiect, etc);
    – Dezvoltarea abilitatilor de planificare a resurselor si minimizare a costurilor in cadrul unui proiect;
    – Dezvoltarea abilitatilor de monitorizare si evaluare a activitatilor din cadrul unui proiect;
    – Intelegerea necesitatii evaluarii unui proiect si utilizarea rezultatelor obtinute in proiecte viitoare;
    – Dezvoltarea abilitatilor de evaluare a riscului in cadrul unui proiect, precum si a calitatii acestuia.

6. Cursuri de calificare si specializare: Bucatar si Bucatar Sef

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

a) Curs Bucatar
Acesta este un curs de calificare!
Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 720 h (240h teorie si 480h practica)
Conditii minime pentru inscriere: Invatamant general obligatoriu (Minimum 8/10 clase invatamant obligatoriu in functie de anul absolvirii si structura ciclului de invatamant la acea data)

b) Curs Bucatar Sef
Acesta este un curs de specializare!
Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 120 h (80h teorie si 40h practica)
Conditii minime pentru inscriere: Diploma de calificare ca bucatar

  • a) Curs Bucatar
    Acesta este un curs de calificare!
    Oferim: suport de curs pe CD
    Durata: 720 h (240h teorie si 480h practica)
    Conditii minime pentru inscriere: Invatamant general obligatoriu (Minimum 8/10 clase invatamant obligatoriu in functie de anul absolvirii si structura ciclului de invatamant la acea data)

    b) Curs Bucatar Sef
    Acesta este un curs de specializare!
    Oferim: suport de curs pe CD
    Durata: 120 h (80h teorie si 40h practica)
    Conditii minime pentru inscriere: Diploma de calificare ca bucatar

    Bucataria reprezinta un domeniu fascinant pentru multi dintre cei pasionati de aceasta arta a gatitului. Dragostea fata de creatie transforma un simplu aliment intr-un preparat extraordinar, gata sa faca cu ochiul si celor mai exigente gusturi. Mediatizarea acestei meserii a sustinut transformarea sa dintr-o simpla munca intr-un mod de viata/cariera/profesie si chiar o oportunitate de multumire sufleteasca pentru bucatari.

    Retetele stau la baza acestei ocupatii, insa exigentele consumatorilor obliga deseori bucatarul sa isi lase libera imaginatia in vederea crearii unui mod de viata cu totul personal pentru fiecare client in parte!

    Pentru practicarea acestei meserii bucatarul are nevoie de certificarea competentelor sale printr-un curs de calificare ce vizeaza insusirea elementelor specifice misiunii sale – pregatirea preparatelor culinare sub aspect calitativ si estetic deopotriva!

    Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniul culinar, persoane care lucreaza in cadrul unor institutii de invatamant specializate pe domeniul culinar sau lectori care isi desfasoara activitatea practica in cadrul unor unitati economice de profil. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu. Lectorii nostri sunt practicieni in domeniul culinar, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    Cursul de bucatar se adreseaza persoanelor care au absolvit invatamantul general obligatoriu persoane care isi doresc sa profeseze in domeniul culinar, si care in urma acestui curs vor primi un certificat de calificare recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, insotit de suplimentul descriptiv care atesta competentele dobandite. In acelasi timp, acest curs vizeaza si persoanele care doresc o noua calificare/conversie profesionala.

    Cursul de bucatar sef se adreseaza persoanelor care au deja calificarea de bucatar si doresc sa aprofundeze cunostintele in domeniul culinar. Bucatarul sef este acea persoana care coordoneaza activitatea in cadrul unei bucatarii, determina structura si volumul productiei de preparate, coordoneaza activitatile de dotare tehnologica a bucatariei.
    *Suntem singura agentie de formare profesionala din jud. Bihor, autorizata pentru organizarea cursului de Bucatar Sef!

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Comunicarea la locul de munca
    – Desfasurarea muncii in echipa
    – Aprovizionarea cu materii prime si auxiliare a locului de munca
    – Asigurarea conditiilor de calitate, igienico-sanitare
    – Organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii sectiei de alimentatie si turism
    – Prevenirea poluarii mediului inconjurator cu elemente specifice acestei activitati de alimentatie
    – Intocmirea documentelor specifice activitatii de alimentatie si turism
    – Realizarea actiunilor de supervizare si control
    – Realizarea preparatelor culinare: pregatirea antreurilor calde si reci, pregatirea fripturilor, pregatirea mancarurilor din carne, pregatirea mancarurilor din legume, orez, oua, paste fainoase, pregatirea preparatelor lichide, prepararea dulciurilor (deserturilor), prepararea mancarurilor din peste si fructe de mare, realizarea aluaturilor de baza, realizarea salatelor, realizarea sosurilor
    – Comunicarea in limba moderna
    – Utilizarea calculatorului
    – Asigurarea evidentei operative
    – Exploatarea echipamentelor tehnologice
    – Coordonarea activitatilor specifice bucatariei
    – Asigurarea pastrarii factorilor nutritivi
    – Asigurarea salubritatii materiilor prime si a preparatelor culinare
    – Realizarea estetica a preparatelor culinare
    – Asigurarea calitatii
    – Promovarea ofertei de preparate culinare

    Beneficii:
    – diploma (certificat de calificare/specializare) cu recunoastere nationala si internationala, insotita de suplimentul descriptiv cu toate competentele dobandite
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii cu ajutorul unor lectori cu experienta vasta din punct de vedere teoretic si practic
    – posibilitatea efectuarii stagiului de practica in unitati de specialitate sau la locul de munca
    – pentru companii pretul cursului este negociabil, in functie de numarul de cursati inscrisi
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati, prin recomandare din partea noastra catre unitatile economice de profil
    – consultanta pe tot parcursul derularii cursului in domeniul alimentar

    Avantaje:
    – posibilitatea efectuarii stagiului de practica in unitati de specialitate sau la locul de munca
    – pentru companii, pretul cursului este negociabil, in functie de numarul de cursanti inscrisi
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post, prin recomandare din partea noastra catre unitatile economice de profil

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni) Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

7. Curs de INSUSIREA NOTIUNILOR FUNDAMENTALE DE IGIENA

Curs avizat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului sub AVIZ Nr. 73741/5.12.2014 (Ministerul sanatatii) si Nr. 67946/22.12.2014 (Ministerul Educatiei Nationale)

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 6h
Conditii minime pentru inscriere: Nu exista conditii minime de acces referitoare la studii, varsta sau pregatire profesionala
Fiecare modul de pregatire se realizeaza separat in functie de domeniul pentru care se doreste avizarea

  • Lectori:
    INSTRUCTAJUL SE REALIZEAZA DE MEDICI CU SPECIALITATEA IGIENA SI EPIDEMIOLOGIE

    In cadrul acestui curs pot fi urmate module de pregatire in urmatoarele domenii:
    – Servicii de productie, depozitare, transport si comercializare a alimentelor inclusiv alimentatie publica s a colectivitatilor
    – Servicii de curatenie in unitati de asistenta medicala, colectivitati de copii si tineri, unitati de cazare (hoteluri, moteluri, cabane, etc.)
    – Productia si distributia apei potabile si productia apei imbuteliate
    – Servicii de ingrijire corporala (cosmetica, frizerie, coafura, manichiura, pedichiura, masaj, etc.)
    – Servicii de tip dezinfectie, dezinsectie, deratizare.

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunoastere nationala, valabil 3 ani de la data emiterii (valabilitatea de 3 ani este prevazuta in Cap.3, art.14, ali.(3) din acelasi Ordin (nr.1225/5031/2003))
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati

    Legislatie in domeniu:
    Conform legislatiei romanesti, personalul implicat in furnizarea serviciilor enumerate mai sus are obligatia legala a instruirii periodice (o data la 3 ani) in vederea insusirii notiunilor fundamentale de igiena , certificatul de absolvire fiind valabil 3 ani!
    Ocupatie reglementata de Ministerul Sanatatii prin Directiile de Sanatate Publica judetene.
    1. Ordinul M.S.nr.1225/2003 cu modificari ulterioare privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena
    2. ORDIN nr.232/4.034 din 2004 al ministrului sanatatii si al ministrului educatiei si cercetarii privind modificarea si completarea Metodologiei pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, aprobata prin Ordinul ministrului sanatatii si al ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 1.225/5.031/2003
    3. Ordinul M.S.nr.1955/11995 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor
    4. Ordin M.S nr.976/1998 pentru aprobarea Normelor de Igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea
    5. Ordin M.S.nr.975/1998 privind aprobarea Normelor Igienico-Sanitare pentru alimente
    6. Hotararea nr 924/2005 privind regulile generale pentru igiena produselor alimentare
    7. Ordinul M.S.nr.536/1997 pentru aprobarea Normelor de Igiena si a recomandarilor privind mediul de viata al populatiei
    8. Legea apei potabile nr.458/2002- M.O.nr.552/29.07.2002
    9. Legea nr.311/2004 – legea apei potabile – Modifica si completeaza legea nr.458- M.O.nr.582/30.06.2004
    10. H.G.R. nr.974/2004 pentru aprobarea Normelor de Supraveghere, inspectie si monitorizare a calitatii apei potabile si a Procedurilor de Autorizare Sanitara a productiei si distributiei apei potabile
    11. Ordinul nr. 1136 din 27 iunie 2007, privind aprobarea Normelor de Igiena pentru cabinetele de infrumusetare corporala

    SANCTIUNI PREVAZUTE DE LEGE PENTRU LIPSA CERTIFICATELOR DE ABSOLVIRE PRIVIND INSUSIREA NOTIUNILOR FUNDAMENTALE DE IGIENA!
    Hotararea de Guvern nr. 857/2011, publicata in Monitorul Oficial nr. 621, din 1 septembrie 2011 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele din domeniul sanatatii publice:
    ART. 5
    Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 500 lei la 1.000 lei pentru persoanele fizice, respectiv cu amenda de la 5.000 lei la 10.000 lei pentru persoanele juridice angajarea si/sau mentinerea in unitatile care desfasoara activitate de productie si de comercializare a produselor alimentare, de alimentatie publica si colectiva, servicii si productie de apa potabila, precum si servicii de intretinere corporala a personalului fara certificatul de instruire profesionala privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, conform reglementarilor legale in vigoare.

8. Curs de calificare Lucrator in Comert

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 360h total din care 120h teorie si 240h practica (timp 3 luni)
Conditii minime pentru inscriere: Invatamant general obligatoriu (Minimum 8/10 clase invatamant obligatoriu in functie de anul absolvirii si structura ciclului de invatamant la acea data)

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniul comercial, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei, Ministerului Mediului si Padurilor si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu. Lectorii nostri sunt practicieni in domeniul comercial pe diferite domenii, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Aplicarea normelor de sanatate si securitate in munca, protejarea mediului si respectarea egalitatii de sanse
    – Comunicare si numeratie
    – Utilizarea calculatorului si prelucrarea informatiei
    – Dezvoltare personala
    – Igiena si securitatea muncii
    – Lucrul in echipa
    – Organizarea locului de munca
    – Pregatirea pentru integrarea la locul de munca
    – Rezolvarea de probleme
    – Satisfacerea cerintelor clientilor
    – Comunicarea profesionala
    – Asigurarea calitatii
    – Protectia consumatorului
    – Calcule economice specifice aprovizionarii si distributiei marfurilor
    – Organizarea activitatii comerciale
    – Sortarea, depozitarea si pregatirea marfurilor pentru distributie
    – Aprovizionarea cu marfuri a magazinului in functie de ritmul vânzarilor zilnice

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitate nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana calificata in domeniul comercial

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

10. Curs de calificare Lucrator in structuri pentru constructii

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 360h total din care 120h teorie si 240h practica (timp 3 luni)
Conditii minime pentru inscriere: Invatamant general obligatoriu (Minimum 8/10 clase invatamant obligatoriu in functie de anul absolvirii si structura ciclului de invatamant la acea data)

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniul constructiilor, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei, Ministerului Mediului si Padurilor si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu. Lectorii nostri sunt practicieni in domeniul constructiilor pe diferite domenii, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Aplicarea normelor de sanatate si securitate in munca, protejarea mediului si respectarea egalitatii de sanse
    – Comunicare si numeratie
    – Dezvoltarea personala in scopul obtinerii performantei
    – Lucrul in echipa
    – Organizarea locului de munca
    – Satisfacerea cerintelor clientilor
    – Notiuni generale despre constructii
    – Materiale de constructii
    – Planuri pentru constructii
    – Prelucrarea materialelor
    – Sapaturi si Sprijiniri
    – Cofraje din lemn
    – Lucrari simple de armare
    – Lucrari de betoane
    – Zidarii simple de caramida
    – Tencuieli obijnuite driscuite

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitate nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana calificata in domeniul constructiilor

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

11. Cadru Tehnic Cu Atributii In Domeniul Prevenirii Si Stingerii Incendiilor – PSI

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

Mentiuni speciale: cursul este avizat de INSPECTORATUL GENERAL AL SITUATIILOR DE URGENTA si este autorizat ANC. Cursul respecta programa cadru elaborata de IGSU

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 136h total din care 118h teorie si 18h practica
Conditii minime pentru inscriere: Studii medii

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, persoane care lucreaza in cadrul Ministerului Muncii, Ministerului Educatiei, Ministerului Mediului si Padurilor si in cadrul unor companii cu traditie in domeniu. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu. Lectorii nostri sunt practicieni in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Planificarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
    – Organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
    – Monitorizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
    – Elaborarea documentelor specifice activitatii de aparare irnpotriva incendiilor
    – Instruirea salariatilor in domeniul apararii impotriva incendiilor
    – Controlul modului de respectare a masurilor de aparare impotriva incendiilor
    – Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitate nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana calificata in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare profesarii acestei ocupatii
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati

    Cadrul legal: Conform Legii 307/12 iulie 2006, art.12, privind apararea impotriva incendiilor, autoritatile administratiei publice centrale si celelalte organe centrale de specialitate, consiliile judetene sau locale, institutiile publice si operatorii economici, au obligatia sa angajeze cel putin un cadru tehnic sau personal de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, atestati potrivit metodologiei elaborate de IGSU. Personalul de specialitate din domeniul prevenirii si stingerii incendiilor, poate fi incadrat in serviciu numai dupa obtinerea unui certificat de competente profesionale.

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!

12. Competente sociale si civice

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

Acest curs nu are Cod COR ci face parte din categoria Competentelor Comune mai multor meserii.

Oferim: suport de curs pe CD si materiale suplimentare
Durata: 30h, 5 zile a cate 6h/zi
Conditii minime pentru inscriere: Studii medii

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniul psihologiei organizationale, a antreprenoriatului si a legislatiei muncii, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Comunicarea interpersonala
    – Lucrul in echipa
    – Cunoasterea drepturilor fundamentale ale cetatenilor
    – Participare constructiva la viata comunitatii
    – Leadershipe

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, face parte din categoria Competentelor Comune, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitate nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana calificata in domeniul competentelor sociale si civice

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati

13. Competente antreprenoriale

Curs acreditat de Min. Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Min. Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului!

Acest curs nu are Cod COR ci face parte din categoria Competentelor Comune mai multor meserii.

Oferim: suport de curs pe CD si materiale suplimentare
Durata: 30h, 5 zile a cate 6h/zi
Conditii minime pentru inscriere: Studii medii

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniul psihologiei organizationale, a antreprenoriatului si a legislatiei muncii, avand pregatire temeinica atat ca formatori cat si pregatire specifica, de specialitate.

    La finalul programului, cursantii vor dobandi competente in:
    – Comunicarea interpersonala
    – Lucrul in echipa
    – Cunoasterea drepturilor fundamentale ale cetatenilor
    – Participare constructiva la viata comunitatii
    – Leadershipe

    Avantaje:
    – Cursul este acreditat ANC, face parte din categoria Competentelor Comune, iar diploma eliberata in urma absolvirii cursului este cu recunoastere profesionala, avand o valabilitate nelimitata
    – Acest curs va ofera posibilitatea sa deveniti persoana calificata in domeniul competentelor sociale si civice

    Beneficii:
    – certificat de absolvire cu recunostere nationala
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati

14. Curs de Responsabil Protectia Datelor cu Caracter Personal!

Acest curs se adreseaza tuturor companiilor care lucreaza cu date personale ale: angajatilor, clientilor, furnizorilor, partenerilor de business!
In urma participarii la acest curs veti beneficia de DIPLOMA DE PARTICIPARE eliberata de Agentia de Formare Profesionala – SC Public Euroconsulting SRL!
Odata cu obtinerea autorizatiei ANC de catre compania noastra veti fi invitat sa participati la evaluarea acestui curs si veti primi Certificat de absolvire acreditat, recunoscut ANC!

Oferim: suport de curs pe CD
Durata: 3 zile! (15h, predare si studiu individual pentru aprofundare)
Conditii minime pentru inscriere: Studii superioare

  • Lectori:
    Colaboratorii nostri pe partea de formare profesionala sunt lectori cu experienta in domeniu, persoane care lucreaza in cadrul unor institutii cheie ale jud. Bihor si nu numai. Lectorii nostri s-au implicat intens pe parcursul colaborarii noastre, in cadrul activitatii de predare-invatare, reusind sa dezvolte profesionsiti in domeniu.

    Tematica abordata:
    – Datele personale – prezentare succinta
    – Protejarea datelor personale – necesitate
    – Libertatea in informare
    – Criminalitatea informatica
    – Forme ale criminalitatii informatice
    – Cercetarea locului faptei in cazul infractiunilor informatice
    – Infractiuni privind comertul electronic
    – Concluzii si dezbateri

    Beneficii:
    – diploma de participare la curs/training
    – deprinderea tuturor cunostintelor necesare implementarii la nivel de companie a acestor masuri de protectie a datelor cu caracter personal
    – introducerea CV-ului Dumneavoastra in baza noastra de date in vederea ocuparii unui post daca sunteti interesati
    – spete si consultanta pe tot parcursul derularii cursului

    Important:
    ATENTIE, este OBLIGATORIU ca, incepand cu 25 mai 2018, sa aplicati anumite prevederi foarte clare, mentionate in Regulamentul nr. 679 din 2016 al Uniunii Europene!
    Amenda este de 4% din cifra de afaceri daca nu aveti numit un RESPONSABIL pentru PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL!

    Toate datele clientilor dvs. sunt considerate date cu caracter personal si intra sub incidenta unor prevederi speciale privind prelucrarea si diseminarea datelor cu caracter personal, fiind procesate in conditii de maxima siguranta!
    Sunt considerate date personale, confidentiale si nu pot circula liber: numele clientilor/angajatilor, adresele de e-mail ale acestora, datele cartilor de identitate, informatiile despre convingerile politice, orientare sexuala, convingeri religioase, apartenente confesionale sau despre starea lor de sanatate etc.
    Aceste date personale trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor va revine in intregime dvs.!

    Exemple de PREVEDERI CLARE:
    Consimtamantul clientului pentru prelucrarea datelor sale personale trebuie sa fie explicit. O inactiune sau tacerea nu mai pot constitui consimtamant;
    Declaratia de acordare a consimtamantului trebuie sa fie distincta de declaratii cu privire la alte aspecte (de exemplu, de acceptare a termenilor si conditiilor generale);
    Consimtamantul poate fi retras de catre persoana vizata.
    etc.

    Peste mai putin de 6 luni intra in vigoare Regulamentul nr. 679 din anul 2016!
    Se estimeaza ca acesta va afecta orice afacere din Europa deoarece este destul de usor de inteles faptul ca fiecare agent economic prelucreaza date cu caracter personal intr-o mai mica sau mai mare masura!

    Regulamentul a fost emis in 2016, dar a fost acordat un termen de 2 ani pana la aplicarea lui efectiva tocmai pentru ca firmele sa aiba timp sa i se conformeze. Dupa 25 mai 2018, amenzile pentru lipsa de conformitate sunt de ordinul a 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri!

    Inscrie-te ACUM la CURS si PRIMESTI un CUPON de 200 RON pe care il poti folosi la urmatorul curs realizat prin Compania noastra! (valabilitate cupon: 2 luni)
    Atentie: Cuponul poate fi oferit altei persoane pentru a beneficia de REDUCERE!